Nu ska det bli andra bullar

Såg en kompis som hakat på en "blogg100"-utmaning, dvs ett blogginlägg om dagen i 100 dagar. Det borde jag också haka på så det blir nån fart här på bloggen. Å andra sidan har jag fotoutmaningen att genomföra. Det blir nog lite krävande att ha TVÅ utmaningar eller vad tror ni?
 
Sen har jag Lilla häxbloggen också, där jag inte publicerat nåt sen december. Hur ska jag komma igång där igen? Läsa gamla episoder brukar i och för sig funka för att jag ska komma i häxstämning. Kanske bara sätta sig ner och skissa lite. Rita är ju roligt.
 
Jag tänker sikta på ett blogginlägg om dagen i alla fall, utan krav på att det ska bli hundra i rad. Saker att skriva om finns alltid, det är lusten att sätta sig ner vid datorn som tryter. Men man kan blogga via telefonen också! Nu har jag ny mobil som är jättesnabb, nu finns det inget att skylla på. 
 
Nu ska jag fixa med lite foton till Bilderboken. Tömma minneskortet i kameran ska jag också göra för det blev fullt igår till min stora förvåning. Jag HAR tydligen varit väldigt flitig med fotograferandet!
 
Hej hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0