Because I´m happy!

Herregud vilken härlig konsert det blev! Vad bra vi var! Och vad det svängde med kompet till!
 
 
Först var det Stina och grabbarna som spelade och sjöng. Mycket bra. Sen var det fikapaus, lottdragning och efter det var det vår tur. Ja jisses, det här måste vi göra om! Happy, happy, happy, happy!
 
Nåt som jag inte är så happy about är att jag jobbade sista dagen på Skolbacken igår. Sen blir det lite jobb på Himlavalvet senare i sommar men annars, ja, det är väl bara att gå till Arbetsförmedlingen igen och anmäla sig. Och, jo, jag har sökt andra jobb men inget napp än. Om nån läser det här och vill ha en konstnärlig strukturfascist till administratör, hör av er. Jag kan baka och laga mat också. Ja, en hel del annat med.
 
Idag är det backtävling och cruising vilket innebar att det var "Nostalgikampen" igår kväll. Ett rally för gamla bilar med olika stationer och en av dom var nere vid Gisselgårdsskolan. Vi gick ner dit för att vara lite sociala och jag tog så klart med kameran. 
 
 
 
Nu ska jag ta och fixa lite lax till middag och senare ikväll tänkte Mannen och jag ta en promenad ner på Hammarn och kolla på cruisingen. Jamen så klart att jag tar med kameran!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0