Bye bye skurmopp

Insåg häromdagen att det var denna veckas torsdag jag skulle till frissan, inte nästa. Vad trevligt! Jag som börjat känna mig som en skurmopp uppi huvve. En röd och rätt modern skurmopp visserligen men ändock en mopp.
 
Nu är jag trimmad och snygg. All färg bortklippt från nacken. Får börja fundera på när det är dags för nyfärgning.
 
Tog en promenad efter lunch, samma vända som igår. Sen hade jag tänkt sy lite på häxerierna men inte har det blivit nåt av det än, inte. Jag tog och bakade en kaka istället. Jag ska bort till A i Rasan ikväll och det kan vara trevligt att ta med sig nåt gott att äta tänkte jag.
 
Jag var faktiskt bortbjuden igår kväll också. Då fick jag ett sms med frågan om jag var intresserad av yatzy och ett glas rosè. Och det var jag ju. 
 
Har en hel del häxidéer men vet inte riktigt hur jag ska genomföra dom, det kan vara det som hindrar mig från att sätta fart. Sitter och kollar bilder på Pinterest och blir inspirerad men hur får jag till det? 
 
Nå, det är en dag imorgon med. Kanske en kväll med lite surr och en natts sömn gör att det lossnar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0