Kallväder

Jag är inte riktigt förtjust i kylan. Nu är det minus 15 igen. Jag trodde det skulle bli mildare nu eftersom det hade stigit till minus sex igår kväll och det dessutom snöade. Å andra sidan, i måndags var det minus 25. Burr!! Ingen utelek då, inte.
 
Träningen har börjat! Första passet var i måndags. A drog igång oss med en rivstart. Det blev crossfit - fyra stationer med två övningar på varje, 4x30 sekunder, kort vila mellan varje station. Sen en vända till då vi körde 20 sekunder. Gaaah! Det blev inte många burpees på slutet kan jag lova. Och igår kväll var det latin fusion. Kul! Några nya låtar och några gamla blev det. Jag kände mig riktigt taggad och shejkade loss riktigt ordentligt.
 
Träningsvärken hade bara börjat anas då. Idag vill jag nog inte dansa så mycket. Det känns att jag har en kropp.
 
Nu ska jag fara och jobba. Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0