Kalla mig hårfagre

Fy farao vad jag känner mig långhårig nu! Och det är en vecka och en dag tills jag ska till frissan. Jo, jag löste problemet med arbetstiderna och hermanskjutsningen så jag kunde behålla den bokade klipptiden men det är ju så låååångt till dess. Håret hänger platt, ja hela ansiktet hänger tycker jag! Snart har luggen växt så mycket att man inte ens ser ansiktet längre. Ja, det vore förstås också en lösning på problemet.
 
Kanske jag ska styla det så här i väntan på klippning? Det är ungefär så det känns nu. En stor kalufs bara.
 
 
Risken finns att det blir en rejäl trimning när det väl är dags. Kommer folk att känna igen mig? 
 
Jag vill ha en frisyr som inte hänger platt. Nåt som strävar uppåt istället, trots att man haft vintermössan på sig. Ja, det blir väl till att ha i saltvattenssprej och grejs också men klippningen ÄR viktigast.
 
Föna, styla, forma - varje dag! Nä, hugaligen! Lättsamt ska det vara. Jag har inte tid och jag har inte tålamod.
 
 
Den här kanske? Fin färg också, fast det har jag inte råd med just nu, jag kör på min gamla ett tag till....
 
 
Jag tror det blir bra, bara det blir kortare. Ansat, snyggt, stajlisch! Ja det är väl bara att vänta.... suck.....
 
 

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jag tycker alla är lika snygga!!

2015-02-06 @ 13:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0