Gott nytt fotoår

Dags att ge upp. Jag kommer inte att hinna ikapp fotoutmaningen innan det blir nytt år, det är bara att inse. Jag ligger över hundra bilder efter. Igår lade jag i alla fall ut dom bilderna som jag redan hade funderat på. Fast några bra bilder blev det kvar, några som jag inte hittade nåt passande tema till. Jo, jag hade ju kunnat hitta på egna teman förstås, jag har inte förbrukat alla mina än. Men jag orkade inte. Sen hittade jag flera teman bland dom jag inte gjort som kändes väldigt enkla att illustrera. Varför har jag inte gjort dom? Säg det.
 
Nu har jag anmält mig till nästa års utmaning. Jag har redan laddat hem temalistan och börjat fundera. Fotografera får jag däremot inte börja göra förrän det nya året börjat. Men det kan ju bli redan på nyårsnatten det! Det gjorde jag ifjol. Här första bilden till årets utmaning: http://gunsbilderbok.blogspot.se/2015/01/176-lyftkraft.html
 
Nu kan jag städa bort gamla listan och mina anteckningar från skrivbordet. Ja, hela kontoret skulle behöva städas. Men det är en annan historia.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0