Heeej!

Jaså, ni är kvar? Vad trevligt. Själv har jag fått jobba den här veckan och inte hunnit vara här nåt. Eller orkat, vilket det nu är. 
 
Så trevligt det har varit att få vara tillbaka på "mitt" dagis med "mina" barn. Jo men jag jobbade ju faktiskt hela sex månader där. Det är "mina" barn, tycker jag.
 
Sista veckan innan det drar igång på riktigt med den nya, ordinarie personalen. Vikariernas sista suck om man så vill säga. Nå, det behövs väl vikarier framöver också kan jag tänka. Hoppas dom ringer då.
 
Sommaren har kommit också. På tiden. Det har varit ganska varmt dom senaste dagarna, ja till och med på morgonen. Nej, inte 30 plus men runt 20. Det känns ovant men skönt. Tyvärr vill det gärna regna en skvätt varje dag också.
 
Som nu till exempel, nu är det 16 grader, regnmolnen hänger tunga i skyn och det skvätter lite. Förut idag var det 20 grader och govädersmoln. Jag passade på att tvätta en massa och hänga ute på torkvindan. Nåväl, det torkar väl imorgon då.
 
Nu ska vi strax gå bort till B och B för den årliga surströmmingsfesten. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0