Don´t worry, be happy

Jag kanske måste skriva det så det inte glöms bort: Det blåser nästan inget. Det har varit ganska varmt till och med. Solen skiner. Det är frost i skuggan på morgonen men det är väl inget att klaga på, tycker jag. Det är ju inte maj ens. Men snart.
 
Igår var jag på kören. Hihihi, vad bra det blir! Dom nya låtarna sitter inte än men dom byggs ihop bit för bit som ett pussel. Och roligt har vi! Det här blir en konsert att minnas, vare sig det är för att vi lyckades så bra eller för att vi höll på att skratta på oss när vi gjorde fel. Men the show must go on, vet ni. Hihihi!
 
Bättrade nyss på hårfärgen med färgbomben. Det är visserligen inte så mycket färgat hår kvar som det kan ta på men en liten färgklick blir det väl. Funderade på att peta i den "riktiga" färgen men egentligen vill jag ju att frissan ska göra det. Fast jag är sent ute igen och det finns inga tider och ju längre jag funderar desto mer går tiden.... Ändå känner jag mig inte långhårig fast det är fem veckor nu sen jag klippte mig. Det måste betyda att det blev en bra frisyr. 
 
Nu ska jag gå och föna till sagda frisyr så jag är snygg när jag åker till jobbet. Imorgon är det valborgsmässoafton och på fredag är vi lediga. Jag hoppas det blir sol då också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0