Välkommen tillbaka, Lakritskvinnan!

Härliga träningsvärk, välkommen tillbaka! 
 
Latin fusion-passet igår gick alldeles utmärkt förutom vissa rörelser som inte funkade så bra - det tog emot i musklerna efter träningen i måndags. Men roligt var det! Ja, jag tror knappast att alla steg satt som dom skulle heller men det spelar ju ingen roll. Jag var jättesvettig när vi var klara. Och glad! Och för övrigt har vi inga speglar i gympasalen. Så det så!
 
Jag HAR verkligen kommit igång igen. Jag promenerar varje dag på min rast. Det brukar bli ett par kilometer. Och så styrka och kondition i måndags och dansen igår. Imorgon är det dags för styrka och kondition igen. Vi får väl se vad det passet har att bjuda på. 
 
Det känns så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0