Burrrr!

Idag snöade det. Ja det är den 24 SEPTEMBER. Fast det var bara några korn som yrde i luften när jag for från jobbet. Inget skidföre ännu. Och det kan gärna få vänta. Till november i alla fall.
 
Kallt har det blivit också. Det är ju bara nån vecka sen barnen sprang utan ytterkläder och lekte i solvärmen på eftermiddagarna. I foppatofflor. Nu är det fleece under galonisarna och mössor och vantar som gäller. Men det är kanske det senare som är det "normala" för årstiden.
 
Ikväll var vi och gratulerade B på födelsedagen. Jag hade köpt en bukett blommor i höstfärger, ett fint ljus och en dubbeltrisslott. Hoppas hon vinner nåt, en resa kanske. Vi åt tårta och drack kaffe och surrade. Mmm kaffe lite för sent för mig egentligen. Nu är jag pigg fast jag borde gått och lagt mig för en kvart sen.

Nähä, nu ska jag värma mig med en het dusch och hoppa i säng ändå. Jag kan ju alltid spela Wordfeud (om det är nån mer som är vaken).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0