Ja det är fredag idag

Det gick bra igår kväll. Jag löste problemet galant genom att bjuda Herman på middag på Time när jag hämtat honom på bussen. Sen for vi och gratulerade W på födelsedagen. Kolla tårtan!
 
 
Sen drog jag iväg på träningen. Det blev ett "önskepass". Vi damer som kom först fick välja vilka övningar vi skulle ha vid dom olika stationerna. Nästa gång är det herrarnas tur att välja. Jobbigt och svettigt var det i vilket fall. Kom hem halv tio och hade svårt att varva ner efter tårtätning, kaffedrickning och kroppsansträngning. Tur det är lördag i morgon så man får sova lite längre på morgonen.
 
Annars var gårdagen trist och tråkig. Kände mig trött och håglös. Inget var kul. Tröstshoppade ett nagellack på apoteket. Ja det var inte speciellt dyrt och det kunde varit värre, jag var ju faktiskt in på Brödbiten också för att köpa ett presentkort men jag köpte INTE med mig nåt sött hem till fikat, även om det var frestande. Skulle ju äta tårta på kvällen och det fick räcka tyckte jag. 
 
 
Idag har jag äntligen lagt ut bilder på dom senaste filurerna i facebookalbumet. Jag har också lagt ut en "kungörelse" om att jag tänker höja priserna. Fast än så länge kan man beställa till det gamla priset. Blev faktistk lite inspirerad när jag såg fotografierna i albumet. Det blir nog ateljén en sväng idag! Jag har varit på väg dit hela veckan men hela veckan har varit så trööög....
 
För övrigt ska jag göra det gamla vanliga: ösa flis, aska ur pannan, tvätta, städa lite. Och så ska jag sätta en "ej reklam"-lapp på brevlådan! Jag blir snart tokig på alla papperhögar här hemma! Sen ska jag väl hitta på nåt gott till middag, det är ju fredag. Just nu vet jag inte alls vad det blir. Hempizza? Tacos? Eller nåt helt annat?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0