Förresten, på tal om frisk...

Jag har glömt att berätta att jag fick besked om proverna redan strax efter påsk. Alla prover såg bra ut. Jag är "laboratoriefrisk" som en bekant inom vården uttryckte det. Känns ju bra.
 
Är jag pigg då? Tja, lite piggare än i vintras är jag nog. Tror det är ljuset som gör det. Nu är det så ljust så det blir svårt att lägga sig på kvällen istället och jag får för lite sömn och blir trött av det istället. Fast det är en annan sorts trötthet tycker jag. Inte den där bedövande dvalan som jag befann mig i i vintras.
 
Nu skiner solen. Nu ska jag gå och hämta posten och känna på vädret. Det ser lovande ut må jag säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0