Dit det lutar, dit rinner det

Vilken dag det har varit. 
 
Jag har:
 
- Varit hos frissan.
- Haft besök av A.
- Åkt HD.
- Blivit kallad "tuff brud" av en tant på Hammarn.
- Hälsat på folk och druckit kaffe.
- Svettats floder.
- Ätit pannkakor, jordgubbar och glass till lunch.
- Vinkat av A.
- Blivit erbjuden jobb.
- Åkt till Sundsvall.
- Blivit uppringd av ett bemanningsföretag angående ett annat jobb (jag fick samtal igår också, av ett annat bemanningsföretag!)
- Provåkt en BMW.
- Fikat på ett trevligt café.
- Köpt ett par mjukisbyxor.
- Handlat på Lidl.
- Åkt hem igen och ätit en väldigt sen middag.
- Fixat ett foto till bemanningsföretaget och mailat det.
 
Nu funderar jag när jag ska hinna färga håret. Klockan är halv elva. Jag orkar inte mer idag, det har hänt så mycket. Och jag måste väl sova också antar jag, om jag ska orka jobba. Jag ska vara i serveringen på Döda fallet, imorgon och på torsdag till att börja med. Går det bra blir det säkert mer jobb. Det som bemanningsföretaget ringde om börjar inte förrän i mitten av augusti och då klarar sig nog turistnäringen utan mig. Om jag får jobbet vill säga. Men man ska väl vara positiv, nu när det går så bra för mig!
 
Har jag sagt att det har varit varmt? Uppåt 27 grader har det varit idag och lika varmt ska det bli resten av veckan. Svettigt. Lustigt det där. Man längtar efter värmen och när man får det man vill ha så är det inte heller bra. Men det är bara att hinka vatten och påminna sig om hur det var för bara två veckor sen - tio grader och regn. 
 
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väldags att rinna åt ditt håll..känns det för mycket kan du dika åt mitt håll ;-)

2014-07-09 @ 10:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0