Looking for Lakritskvinnan

Idag mutade jag mig själv att gå ut och gå. Jag lovade mig själv att börja på en ny talbok: Rörgast av Johan Theorin. Och jag får ENDAST lyssna på bok när jag är ute och går eller springer (eller hur...) eller möjligen i undantagsfall om det är nåt jättetråkigt hushållsarbete jag utför. Trots mutan blev det bara drygt två kilometers promenad, med broddar på istäckt skogsväg. Jaja, det är bättre än noll kilometer....
 
Lakritskvinnan verkar ha tagit långledigt. Jag har inte sett till henne på länge.
 
Men jag ska berätta nåt för er. På måndag börjar träningen igen. Ja! Det är sant! Måndagar, torsdagar och, hör upp nu, även söndagar! Förut hade damerna måndag och torsdag och herrarna onsdag och söndag. Nu blir det blandade pass torsdagar och söndagar, alltså ett pass till i veckan om man vill (och det vill man förstås). Yes!
 
Om nån ser till Lakritskvinnan, hälsa henne att på måndag är hennes jullov slut. Då kör vi igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0