Ojdå...

Ja jag jobbar. Över en vecka sen jag skrev nåt ser jag. Inte ens när jag var ledig måndag och tisdag orkade jag sätta mig vid datorn. Den är urdragen förresten. Det åskade. Nu bloggar jag via telefonen.
 
Fast det är bara den här och nästa vecka kvar att jobba. Sen står jag till arbetsmarknadens förfogande igen, en arbetslivserfarenhet rikare. Nu kan jag lägga till smörgåstillverkning, hamburgerstekning och potatisklyftfritering i min CV. Bland annat.
 
 
Igår hade vi säsongsavslutning (i förväg) på Ammeråns fiskecamp, där vi varit på kickoff med kören dom senaste två åren. Bad i Ammerån (varmt!), badtunna, bastu, mat och prat. Säkert därför jag är trött idag, klockan var nog ett innan jag kom hem. Kanske man ska lägga sig nu då så man är piggare imorgon.
 
Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0