Va, är det fredag nu igen?

Idag tänker jag gå ett varv med dammsugaren. Inte så mycket för att det är fredag utan för att vi är hundvakt idag. Sippa ska vara här tills imorgon och hon HÅRAR. Men hon är snäll. Det blir en snabbstädning idag och så får vi städa på riktigt imorgon. Vi vill väl inte att det ska lukta hund här, inte sant Lego?
 
Stackars kissen har inte varit inne sen igår, han törs inte. Jag ställde ut maten på verandan igår kväll så han inte ska känna sig alldeles utfryst. Få se om han vågar sig in senare idag. Det är ju bara tillfälligt så jag tror nog han överlever utan några större men. 
 
Sippa och jag ska gå en långpromenad sen tänkte vi. När man har sånt här sällskap kan man inte fuska med promenerandet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0