Nyfrissad

Börjar veckan storstilat med att gå till frissan. Hon fick klippa bort en hel del av långhåret på sidan, jag har inte riktigt kommmit överens med det. Det blev för tungt och platt, jag vill ha mer flur och bus. Nu försvann mycket av långflången på sidan av örat men det växer väl ut igen. Jag tror jag är nöjd men det är svårt att säga innan man tvättat och fixat till det själv första gången. Hårfliken på höger sida lockar dessutom upp sig nu, mycket märkligt. När jag gick från frissan låg den där den skulle.
 
Jag tror också jag måste färga på det lite, det röda har blekts bort i sommarsolen. Tänker bara fylla på med snabbfärgningen så det blir lite mer drag. Höstfärger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0