After workout

Note to self: Gör inte fläskpannkaka till middag innan träning. Efter en halvtimmes stationsträning kändes det som pannkakan skulle komma upp igen. Inte lika illa som den gången när jag ätit blodpudding och bacon men ändå, det var inte trevligt. Måste tänka på det där när det är träningsdag. 
 
Annars var det bra! Stationer som sagt, med övningar för mage, ben, bröst, rygg, armar, ja jag tror vi fick med hela kroppen - och så lite kondis på det. En slags allmän, heltäckande cirkelträning. En bra start på terminen! Dock var vi inte speciellt många, jag vet inte om folk trodde att det inte var nån träning idag heller. K var visserligen hostig och rosslig fortfarande men hon ledde passet, höll koll på tiden och hojtade uppmuntrande till oss. 
 
Nu har jag petat i mig en drink bestående av två deciliter a-fil, en deciliter Proviva mango och en deciliter proteinpulver. Ingen smoothie, jag var fortfarande mätt efter pannkakan..... Men vätska behövde jag för drinken gick ner utan problem, det var till och med gott fast jag bara tog det som fanns hemma. Var lite tveksam till fil och proviva tillsammans men nej då, det smakade bra. Mangofil.
 
Kvällen avslutas med en kopp rött te. Mer vätska. Nu är jag trött känner jag, så där skönt trött som man blir efter ett träningspass! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0