Partyhäxa!

Kanske det var helgen som inspirerade mig till den slutgiltiga utformningen av figuren jag sytt på. Att det skulle bli en häxa visste jag men nu blev det en PARTYHÄXA! 
 
Sidenklänning med silverkant, matchande snörning på "kängorna", virkad hatt i matchande rosa, liten partyväska med oidentifierat innehåll (vem vet vad häxor har med sig på fest?!), ja till och med ett matchande sidenband på kvasten! Håret är faktiskt också rosa fast så pass ljust att det ser vitt ut på bilden.
 
Hittade inte rullen med nylonlina, det är därför jag håller upp henne i handen. Sist jag använde linan var när jag hängde tavlor på utställningen i somras men var jag gjorde av den sen vete katten. Jag kanske glömde den i Ramsele?
 
Jag har faktiskt redan fått beställning på en ny häxa fast i en annan färgskala. Kul! Och förresten, det är inte långt till Halloween - det är kanske fler som vill beställa? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0