Suck.....

Jag funderar och jag kollar och jag mäter och jag tänker och jag blir tokig snart. Hur ska jag få plats med allt i ateljén? Möblerar om i huvudet för att hitta den optimala lösningen. Den kanske inte finns? Skulle behöva göra en ritning och testa olika lösningar. Det gäller att få plats med utrymmet som husvagnsägare Malte Lindeman sa. Fast lite större än en husvagn är det ju.
 
Fick den lysande idéen att jag kan ta tillbaka garderoben i Haqvins rum och köpa en ny åt honom. Den hade jag till tyger förut, när jag hade syrummet inne. Men jag mätte garderoben nu och den är inte mer än en meter bred och inte speciellt hög. Jag får plats med 120-130 cm på bredden till tygförvaring om jag vill, jag har mätt där ute. Och då är det väl dumt att inte utnyttja det? Men hur förvarar man tyg på bästa sätt?? Hyllor? Dom flesta är så grunda. Trådbackar? Hjärnan slår knut på sig själv. Tror jag måste fråga nån annan om råd.
 
Visst. Det kommer säkert att lösa sig till slut. Och blir det inte bra får man väl möblera om. Men jag vill att det ska bli KLART på en gång så jag kan börja sy och måla och rita och...... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0