Resumé

Detta har hänt:
 
 Jag har dammsugit och skurat tvättstuga, hall och kök. Nu är värmesystemet inkopplat, vi eldar ute i pannan och det är varmt inne!
 
Strukit julgardinerna och hängt upp dom. Tagit in adventsljusstakar mm. Jag tände dom också. Liten tjuvstart bara...
 
 
Lärt mig hur man fyller på flis i magasinet vid pannan. Hur man gör om matarskruven stannar eller elden slocknar i pannan.
 
Varit till svärmor och klippt henne, hängt upp hennes julgardiner och letat fram adventsljustakarna. Och fikat.
 
Handlat lite grand samt gjort pizza till middag. Kollat på ett program om gatukonst och ett om hur hjärnan uppfattar tid. Ja jag har varit ensam om fjärrkontrollen ikväll. ;-)
 
Nu är det dags att säga godnatt. Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0