Ryck upp mig

Så där ja, då är tre säckar med gamla kläder hivade på tippen. Röda korset har inte öppet idag, dom kläderna får vänta till onsdag. Om nån är intresserad av att kolla på kläderna så är det bara att hojta till. Det finns vita sommarblusar bland annat, jättefina men jag trivs inte i dom. Fel längd eller fel skärning - nåt är det som inte stämmer med min kropp eller om det är mitt sinne. Finns barnkläder också, mestadels runt 150 cl.
 
Jag är fortfarande trött och less. Jag tröståt en liten bit morotskaka och en liten bit snoddas till efterrätt nu. Jag som skulle skärpa mig nu när det är ny vecka..... Förra veckan gick inte bra. Träningsmässigt, jodå! Men inte matmässigt, i alla fall inte helgen. Nåväl, jag ska ta mig en långpromenad i eftermiddag, då får man igång endorfinerna också och då blir jag säkert gladare. Och så blir det skärpning resten av veckan!
 
När jag passerade Diva på väg från apoteket slank jag in där och beställde tid till både massage och fotvård. Jag behöver bli bortskämd och ska man få nåt gjort får man göra det själv. Fötterna kan behöva en helrenovering, nu när man ska visa upp dom i sandaler framöver. "Med eller utan lack?" frågade S när hon skulle boka. MED! Ska det vara så ska det! Hoppas det finns nån fin, somrig, sprakande färg. Pasteller är för mesar.
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0