På HAKet

Nu har jag varit på HAKet! HAK är Hammarstrands Atlet Klubb. Japp, nu ska jag bli en sån där muskelknutte som stånkar och svettas och lyfter skrot. Nädå, men jag tänker nog börja där så jag håller igång nu under gymnastikföreningens sommaruppehåll. Jag kan ju fara dit vilken tid som helst, redan efter frukost om jag vill. Då får man nog ha lokalen för sig själv. 
 
Fick en guidad tur genom alla övningar av E och nåt måste jag ha gjort rätt för jag är trött i axlarna nu. Men den jävla vänsterarmen gillar inte bänkpressen, den saken är klar. Den armen GER UPP fortare i den övningen. Den vill vika sig. Vingel vingel blir det. Nej jag får nog köra lättare övningar istället, med hantlar eller lättare stång, till att börja med. Alla andra muskler verkar fungera som dom ska i alla fall. 
 
Hungrig var jag när jag kom hem också. Som tur var fanns det tacofärs och tortillabröd kvar. En mogen avocado hade jag också. Lycka! Snabbt hacka lite paprika och tomat och så var lunchen klar. Rester är snabbmat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0