Bättre färglös än färgless?

Ibland vill man gå emot sig själv. Kände det idag när jag målade klart badtanterna. 
 
Varför ska jag bara måla "gladkonst"? Och färgglatt. Varför? Mysigt och skojsigt. Haha. Jag har väl andra känslor också?
 
Fast jag gillar mina badtanter. Dom är MINA badtanter. Och ska man gå emot den man är? Jag vet inte.
 
Kanske jag är rädd för att stangera. Fastna i mysfacket. Man vill ju gå framåt, inte sant? Eller åtminstone röra sig åt NÅT håll. Inte fastna. Kanske jag oroar mig i onödan.
 
Nu hänger tavlorna där dom ska. Imorgon är det vernissage. Klockan 12 på Vildhussen - be there!
 
Faktiskt har jag med några tavlor som inte är så glada. Fast färgglada är dom förstås. Jag är väl färgglad kanske. Glad i färg. 

Kommentarer
Postat av: Maria Elf

Som jag då!! Älskar färg! En del av dom iaf :)
Å du, grymt jädra bra jobbat med vikten!!!

2013-05-14 @ 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0