Ännu ett inlägg om städning och träning..... (har hon inget liv den där Hilda?)

Dagens skörd: en hel sopsäck gamla urtvättade t-shirtar och "kan jag ha när jag målar/gräver/byter däck"-byxor, bland annat ett par jeans som höll på att falla sönder. Varför ska min garderob husera en massa dynga? Den gamla dynga som benämns vintage och nostalgi, den får däremot stanna där. Klänningarna jag tog rätt på hos Lillens, sjalarna som mammas faster vävt. 
 
Det tar aldrig slut. Vände ut och in på Haqvins garderob igår. Sorterade ut allt som jag visste var för lite och lade sånt han måste prova i en hög på sängen. "Nu provar du det där när du spelat klart!". Tror ni han kom ihåg det? Inte jag heller. Han får prova kläder idag istället. 
 
Nu satte jag mig här för att lugna ner mig lite. Relaxa. Kaffe och en matildamacka med messmör (bara lite). Funderade ett tag på att gå upp på Snödberget och käka lunch idag iform av medhavd matsäck. Men sen ringde svärmor och ville ha skjuts till Apoteket mitt på dagen och så klart får hon det. Jag kan promenera innan eller efter istället. Eller springa kanske? Det känns mest i axlarna efter gårdagens teststyrketräning så det skulle nog funka. Men jag är egentligen mer sugen på utflykt än på träning. Kanske det blir "bergsbestigning" ändå efter skjutsningen. Vädret är mulet men inte särskilt kallt och jag tror inte det regnar. Undrar vad ska man ha för gott med sig då?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0