Långfredag

Vaknade vid halv åtta. Hjärnan tyckte tydligen att jag sovit klart då. Somnade också väldigt bra igår eftersom jag tränat och har sovit hela natten tror jag (trots fullmåne). Fast jag låg kvar en stund i sängen och spelade wordfeud, innan jag klev upp och åt frukost. Tunnbrödmacka med getmese och ost blev det idag. Mannen köpte mese av Åsbergets som stod på Hammarn och sålde nu i veckan. Ja den sortens mat kan jag tänka mig att handla inför påsk!
 
Resten av familjen sover och snarkar fortfarande, utom katten, han har gått ut. Kanske ska jag göra det jag med? Passa på att promenera. Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag. 
 
Glad påsk!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ewa

Promenad bra idag! Jag ska på HAKet och göra sita utmanigen för mars... det är liite gruvsamt för jag har ont i ena biceps...

2013-03-29 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0