Förnyelse

Snacka om att trassla till det. Igår ringde min frissa och hade en avbokning, idag klockan tio. Och jag som bokat tid hos V på torsdag. Sa jag nej? Nä, jag sa "jaaaa!!". Så nu måste jag avboka tiden på torsdag... Jag har ringt på telefonsvararen och lämnat meddelande men dom ringer väl upp mig, hoppas jag, jag ska fortfarande ha klipptid hos V i maj. Det hade varit enklare att tacka nej till min vanliga frissa och behållt tiden på torsdag men nej, nej, vem har sagt att det ska vara enkelt här i livet?! 
 
Jag ska alltså strax iväg och bli FIN. Ja, fin frisyr har jag redan men nu ska jag bli fin i färgen också. Jag gillar att sitta hos frissan och bli ompysslad. 
 
Sitter här och har kollat färdigt på lektion 6 om detaljer och retusch och ska fortsätta på lektion 7 sen när jag kommer från frissan. Nu gick jag in på Ellos en sväng, jag som har lovat mig själv att inte skicka efter kläder eftersom jag helst vill känna på och prova kläderna. Men igår när jag skulle träna låg mina Nike-brallor i tvätten så jag fick ta till reserven, mina gamla träningsbyxor. Upptäckte då att dom har börjat få hål på insidan av låren samt att dom knappt satt uppe, så urtvättad är dom. Ja, Nikebrallorna börjar också bli slitna på insidan av låren. Men som vi konstaterade, jag och en tjej på träningen: Om man slitit ut träningskläderna, då har man FÖRTJÄNAT man att köpa nya! Så nu kikar jag på träningsbrallor. Köper man kända märken där så borde man väl få både bra passform och bra kvalitet tycker jag. Brukar alltid finnas nån rabatt att utnyttja också. 
 
Det blev styrkepass igår, blandat med lite flås. Jag gissar på träningsvärk i axlar, biceps och lår. Vi får väl se i eftermiddag eller kväll, det är då den brukar börja smyga sig på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0