Ett foto i timmen: Fredag

Här kommer min fredag:
 
 
07:16 Nu skiner solen in i köket när man kliver upp. Godmorgon, vårsol!
 
 
08:06 Frukostdags. Idag blev det ägg och kaviar på Matildas grahamsbröd.
 
 
09:40 Går ut och hämtar ved. Soligt och fint. Där skulle man vilja suttit om det inte vore så förb... kallt.
 
 
10:23 Har tvättat och diskat och plockat. Dags för en paus. Ligger under en filt i soffan och dricker kaffe och äter hårdmacka och bloggar.
 
 
11:40 Ska handla sen i eftermiddag så jag har lagt fram handlarlistan och fyller på allt eftersom jag kommer på saker vi behöver och vill ha. Jag har glömt skriva godis ser jag.
 
 
12:01 Äter mat och läser om mat. 
 
 
13:40 Upp och ut och gå. Fortfarande strålande sol och blå himmel men det blåser. Drar ner betyget lite.
 
 
14:39 Hemkommen från promenaden och åter i soffan med en kopp kaffe hoppar katten upp och fullkomligt kastar sig ner på min mage och tokgosar. Knäppkatt. 
 
 
16:33 Kommer hem från affären. Halv fyra en fredag är ingen bra tid att handla tydligen, jag höll inte på att få nån parkering! Ovanligt.
 
 
17:11 Njuter av mina tulpaner som jag köpte häromdagen. Bestämmer mig för att jag ska köpa tulpaner nästa vecka istället för att ta in påskris. Måste väl funka?
 
 
19:55 Har ätit tacos och nu är det dags för fredagsgodis!
 
 
20:55 Jag tror vi har fastnat i tv-soffan. Snark....
 
 
21:53 Nej men vad sägs om ett bad och sen gå och lägga sig? Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0