Vi ska ha våra bågar kvar, som optikern sjöng

Förresten, jag ska till optikern imorgon. Har stämt träff med H så hon ska få vara smakråd. Nu rekar jag för fulla muggar på Specsavers hemsida. Man kan "prova" brillorna där, ladda upp sitt eget foto. Ja jag har till och med skrivit upp en del bågar, med namn och artikelnummer. Nu är det ambitiöst vill jag lova!
 
Vad sägs om dom här? Alfreda heter dom.
 Dom här heter Melanie.
 
Och så har vi Tanisha.
 
Ja jag medger att dom är rätt lika. Dom påminner dessutom om brillor jag har haft förut. Men det är ju så, man trivs i en viss modell. Jag erkänner även att jag försökt hålla ner priset. Alla tre är billiga bågar. Tyvärr brukar det vara så att när man hittar nåt riktigt intressant, då drar det iväg i pris. Som dom här till exempel, dom gillar jag.
 
Karen Millen 21.
 
Lite större och lite annan form än dom jag har haft sist. Man vill ju på nåt sätt att det ska synas att man bytt brillor! Ja man kanske ska ta och flippa ut helt och välja ett par röda? Rött hår, röda brillor. 
 
Meta. 
 
Vad tycker ni?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Dom första bruna var kannon fin på dig :)) dom röda längst ner.. Kramar ♥

2013-06-11 @ 12:29:51
Postat av: Ann

Du fick väldigt glada ögon i nr två uppifrån Melanie. Dom röda var också läckra.

2013-06-11 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0