Brydderier

Söker inspiration på nätet. Tänk en sån där blus som jag visade mönster på. Och så lite broderier. Eller mycket...
 
Nu kan vi börja snacka broderade kläder!
 
 
Det behöver ju inte vara just en blus. 
 
 
Kanske solrosor? Jag gillar solrosor.
 
 
Nej det är dags att gå från insupande av vackra bilder till handling. Sluta tänka, börja sy. Fick min hand läst av Älvahäxan en gång. Hon kunde bland annat se att jag har en tendens att tänka för mycket. Istället ska jag lyssna mer på hjärtat för "hjärtat kan inte tänka". Där ger jag henne 100% rätt. Lyssnar man på hjärtat blir det inte alltid som man trodde - men det kan bli jäkligt bra ändå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0