Bråda dagar

Vilket medelhavsväder, va? Varmt i luften redan på förmiddagen! Nästan så man borde klaga, haha. Nä, man får väl anpassa aktiviteterna efter vädret istället och hålla sig i skuggan när det blir för hett. 
 
Igår kom mamma och pappa och syster T. Vilken tur att vi numera har ett helt hus att stoppa in dom i. Dom trivs väldigt bra hos Lillens säger dom. Imorgon ska vi ha kalas för mamma (igen!) så idag har vi handlat lite tårtingredienser. Mat har vi beställt så det slipper vi laga. 
 
Tänkte vi skulle hinna med paviljongen idag också för den ville T se och så ska dom följa med mig när jag ska till Ramsele och hänga tavlor senare i eftermiddag. Det är bra det, då får jag en som fotodokumenterar. Eller två eller tre. 
 
På söndag är det gudstjänsten i Döda fallet då kören ska sjunga och det vill dom också se och höra. Blir intensiva dagar det här! Få se om jag hinner skriva nåt här, annars får jag ta det efter helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0