Inte så illa

Nu har jag varit ute och fingått med kameran. Slog inte ens igång träningsappen. Solen skiner idag och vädret lurades inte den här gången, jag hann ut! Men vi som varit bortskämda med minus 3 grader i hur många dagar som helst, nu fick vi minus 8. Inte så mycket kan man kanske tycka men det känns skillnad. Minus 3 är bättre.....
 
Blev lite bilder. Kanske får ett eget inlägg senare idag. Nu ska jag dricka upp kaffet och fara ner och hämta Hacke på skolan. Ja han ringde och frågade, den lilla räven. Men eftersom jag ska ner och handla så kan jag väl hämta honom då. Men bara för det får han följa med på affärn, så det så.
 
Sen ska jag fortsätta göra övningar på Trygghetsrådets hemsida. Inressant men jag får riktigt knöggla ihop hjärnan för att minnas vad jag gjort tidigare i föreningsliv och såna saker. Det blir nog ett CV till slut.
 
Och det blir träning ikväll! Ljumsken känns bra, det är nån gång ibland jag kan känna lite. Slängde mig i soffan direkt efter maten igår och låg där en timme och tittade på "När rocken kom till byn". Det kanske gjorde susen med vila. Jag gick inte ens upp och lade in i spisen, det fick barnen göra, hihi. Jag lovar att ta det lugnt på styrkan, det är mer än ett halvår sen sist så det är nog bäst att börja försiktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0