Skärpning (ja, eller hur...)

Tänkte att nu är det nog. Nu ska jag skärpa till mig och äta enligt mitt kalorimål och ta dom där sista kilona. Har "haft semester" ett bra tag nu. Lite glass här, ett glas vin där, grillat och gott. Har visserligen inte gått upp nåt men inte ner heller. Nej, nu är det måndag och nya tag! Några fem kilo innan augusti är slut är frågan om det blir men ett par stycken ska jag väl lyckas klämma tycker jag. 
 
Gick bra hela dagen. Vettig frukost, smoothie med proteinpulver till lunch, hårdmacka till fikat. På eftermiddagen hade jag kvar så det skulle räcka både till en normal middag och en liten kvällsfika. Då ringer Mannen: "H fyller 30 år idag". Jamen just ja, det visste jag ju! 
 
Och ja, jag vet att man själv bestämmer vad man stoppar i munnen. 
 
Filkakan var jättegod, likaså marängtårtan med vinbär och flarnen med citronsmörkräm. Ett glas champagne blev det också. Skål och grattis!
 
Nåja. Det är bara att ta nya tag imorgon. Fast då ska vi till Sollefteå och besikta husvagnen. Och äta lunch ute. Hmmm.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0