Blyrumpa

Fastnade visst framför datorn. 
 
Har sökt dom där jobben, ett i Sveg och två i Östersund. Mailat AF och talat om att jag gjort det. Kollat efter fler jobb (så klart, det gör jag varje dag).
 
Varit inne på Pixelplaneten och kollat fina bilder. Skrivit en presentation om mig själv och lagt in där. Bildbehandlat lite och lagt in några bilder. Jag var förresten ute i morse och fotograferade spindelnät i dimman. Hittade ett jättesnyggt nät i Haqvins äppelträd. Dom bilderna får ni se senare, har inte fört över dom till datorn än. Tänkte jag skulle gå ut i finvädret och fotografera lite till. Solen skiner som besatt ute.
 
Nu får jag inte sitta här längre. Mina blodkärl säger ifrån. Dom säger: Du måste ut och röra på dig, få lite fart på blodomloppet och lite solljus på tallkottkörteln. Inga höstdepressioner, tack. Inga förhöjda kolesterolvärden. Inget slitage på sittfläsket. Ta med dig kamerna och gå UT, människa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0