Så där ja!

Idag har jag diskat, hängt tvätt, dammsugit köket och hallen, skurat hallen ren från saltmärken och bakat bröd - allt detta innan frukost! Eller dagens första måltid, hur man nu vill se det. Det engelska ordet "breakfast" betyder ju faktiskt "bryta fastan". Idag blev det en frukostmåltid eftersom jag bakat bröd. Matildas grahamsbröd fast med fullkornsdinkel. Ja då är det inte grahamsbröd längre, förstås..... 
 
Nu satte jag mig för att skriva färdigt det förb... CV-t. Att det ska vara så svårt. Man vill ha med så mycket som möjligt men man vill inte att det ska bli FÖR mycket information för då orkar ingen läsa. Men jag måste göra det nu. Känns som det är dags att sparka igång eftersom uppsägningstiden går ut i slutet på denna månad. Tänk vad härligt om jag skulle få jobb innan dess! Slippa gå till Arbetsförnedringen. 
 
Trodde kanske att mina nya träningskläder skulle komma idag men nu upptäckte jag att jag fått ett mail den första april om att leveransen är försenad "på grund av att vi saknar en eller flera artiklar för att kunna komplettera den." Fast när jag beställde stod det inget om det.
 
Jag har beställt capribyxor, linne och en huvtröja. Jag är lite less på att jag alltid väljer svart och rött på träningskläder så den här gången blev det ett lila linne. Byxorna är visserligen svarta men dom har gula revärer! Kollade på jättecoola mönstrade brallor men som vanligt fegade jag ur och tänkte att då kanske lår och rumpa ser ännu större ut...... Huvtröjan är grå och orange. Grå är ingen favoritfärg egentligen men vi får väl se när den kommer. Ja egentligen borde jag ha tänkt så om byxorna också. Beställt och provat! Äh, det blir väl fler inköp framöver.
 
Dom här var det jag inte beställde....


Kommentarer
Postat av: Thea

Snygga, coola!

2013-04-09 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0