Fingal

Har numera sällskap av min nya kontorskompis Fingal. Han är ganska bekväm av sig, ett bra stöd i både plugg och annat datorarbete och väldigt mjuk och trevlig att sitta i knät på. 
 
Inte var han svår att montera ihop heller. Jag tror allt skämtande om Ikeamöbler och deras instruktioner beror på att dom är så förbaskat ENKLA. Dom funkar faktiskt. Dom är lika bra som Legos monteringsinstruktioner. Grabbarna satte ihop sina kontorsstolar alldeles själva, troligen för att dom haft god träning genom allt legogubbsmonterande i sin barndom.
 
 
 
Vad står mer på programmet idag? Solsken IGEN. Att man inte bli less, va? Haha, den var kul.... Det blir ljusterapi och motion, dvs en promenad. Träning ikväll, mycket styrka misstänker jag, så då räcker det med prommis. Lång eller kort, det får vi se. Borde baka bröd, grötbröd är jag sugen på, med lite fullkornsdinkel tror jag. Jag ska åka och handla med svärmor också och jag sa eftermiddagen till henne igår så om jag promenerar nu innan lunch och bakar när jag kommer tillbaka från Hammarn så....  
 
Hur hann man göra saker när man jobbade? Eller så hann man inte det. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0