Rapport från hemmafrun

Jaha nu har jag varit hos sjukgymnasten och berättat mitt livs historia (nästan). Blivit undersökt och varsamt vriden och fått TNS. Hon tycker jag ska vara sjukskriven minst två veckor till.... Nu väntar jag bara på besked från doktorn om nytt sjukintyg.
 
Jag ska INTE hålla på och greja hemma för mycket! Inte hänga tvätt (speciellt inte tunga saker), vika tvätt, möjligen. Inte dammsuga. Suck.. ja det ante mig egenligen. Men hur ska jag kunna låta bli? Måste jag alltså tjata på min familj nu så nån annan gör det? Jag får väl hälsa från sjukgymnasten att dom måste. Utan att jag tjatar. Annars blir jag väl sjukskriven för överansträngning av tjatmuskeln.
 
Tror fan jag måste sätta igång att måla. Avreagera mig på nåt vis (boxas kan jag ju inte). Skulle bara behövt en utställning så jag har ett mål att jobba mot.
 
Nu ska jag ut och gå. Nej, förresten, jag ska kolla på QI först, om det inte är ett avsnitt jag redan sett. Få skratta lite så känns det bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0