Ibland lyckas man över förväntan

Har länge tänkt att jag skulle vilja ha en till kavaj. Har en kaffebrun manchesterkavaj i lite armymodell och en svart i lite tunnare tyg och dom gillar jag. Kavaj är bra. Snyggt. 
 
Skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle sluta skicka efter kläder på postorder. Det löftet bröt jag ganska snabbt. Barnen behövde jeans så då måste jag ju kolla om det fanns nåt till mig med. En kavaj till exempel. Hittade en ljusbrun i stickat tyg. Är det tantvarning på stickade kavajer? Vet inte, jag tyckte den såg så där ut men tänkte att det är ju bara att returnera om den inte funkar.
 
Kollade på Tradera efter kavajer också. Hittade en i grön manchester i min storlek. Och en i ljusbrun manchester. Och en rent ut sagt skitsnygg i armystil, med knappar på slagen och kedjor på axlarna. Äh, vad fan, jag bjuder väl på alla tre. Lägger ett maxbud och vinner jag så vinner jag. 
 
Det gjorde jag. Jag vann alla tre.....
 
Så nu väntar jag alltså på att tre kavajer ska anlända till veckan. Hämtade dessutom ut paketet från Zalando idag. Tror ni den stickade kavajen passade? Ja, det gjorde den! Den satt jättefint! Och ingen tantvarning på den, möjligen dam-varning.
 
Det blir FYRA kavajer sammanlagt. Ja jag säger då det, ibland lyckas man!
 
Spännande att se om traderakavajerna passar. Det var hur som helst inga stora pengar jag lade ut så är det nån som inte passa får man väl skicka den vidare till vänner och bekanta. Jag har ju så det räcker ändå med kavajer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0