I en sal på lasarettet

Verkar som jag får åka hem ikväll. Vore skönt. Är lite less nu. Nej det är inget fel på servicen, det är helpension och trevlig personal. ;-) Men jag vill hem till mina grejer, min familj. Ska träffa en läkare först så får vi se sen. Sköterskan tyckte dock att det inte fanns nån anledning att hålla kvar mig eftersom jag mår så mycket bättre nu så han trodde inte det var nåt problem.

Är uppe och går, har suttit och ätit och fikat, inte legat (igår drack jag kaffe med sugrör!). Ibland måste jag lägga upp armen på huvudet men det kan man väl leva med. Stooor skillnad från när jag kom in i torsdags!

Fick nyss sista sprutan och nu är det väl middagen vi väntar på. Man är bra sysslolös när måltiderna är höjdpunkterna på dagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0