Lunch och fika

Nu har jag ätit en jättejättegod mjuk kaka med dajm och nougat som I hade bakat. Banta? Jodå, jag ska skriva upp kakan på min lista, jag lovar. Det behövdes helt enkelt lite kaka i allt elände och hembakat är svårt att avstå. Men det ska bli promenad ikväll, oroa er inte. Skulle promenera på lunchen men regnet öste ner och jag hade vinterkappa, inte regnkappa så jag lade mig på soffan under en filt och smuttade på en kopp kaffe istället.
 
Till lunch lagade J pasta carbonara. Vi har det med andra ord ganska mysigt här på jobbet, trots att dom tog kaffeautomaten med sig i flytten. Vi gör som vi alltid har gjort här, vi löser problemet.
 
Tror jag ska baka matbröd och bjuda på frukost på fredag. Det är vi värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0