Löööördag!

Solen skiner. Snön lyser. Och jag ligger i soffan och letar julgardiner på nätet och kastar ett öga då och då på "A bit of Fry & Laury". Jag trodde ett tag att jag skulle bli tvungen att SY julgardiner till köket. Huga! Sy kläder är kul, sy gardiner är tråkigt. Jag köper hellre färdiga. Men jag vill inte ha tomtar, snöflingor eller text på dom. Varför måste det vara text på all heminredning nuförtiden???
 
Jag vill heller inte ha röda gardiner i köket. Golvet är rödrutigt, tänk rödrutiga gardiner till det. Njä... Men nåt juligt vill jag ju byta till på första advent. Så hittade jag äntligen gardiner som jag kan tänka mig. Det var en massa små hus och snö och granar på dom, i grönt, rött, vitt och grått. Jag visade dom för Mannen och han kunde visst tänka sig dom i köket. Så nu tänkte jag beställa dom.
 
Men nu hittar jag dom inte!!! 
 
Trodde dom var i Jotexkatalogen men jag hittar dom inte på hemsidan. Kanske det var Ellos då? Nä. Men var skulle dom annars kunne vara? Är det nån som känner igen beskrivningen av gardinerna och kan tala om för mig var jag kan köpa dom? 
 
Jag vill inte sy gardiner. Nu ska jag ut och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0