Jag gjorde det! Jag målade!

Nej ni får inte se nåt. Jag har bara grundat tre dukar -  en magenta, en gul och en orange. Men det är en början. Jag målade!
 
Fick även leta som en tok efter mina gamla dukar. Hittade dom inne i förrådet. Den som städade ville tydligen inte att dom skulle råka illa ut. Snällt men jag fick lite panik där ett tag.
 
Kallt var det också. Jo jag hade långkalsonger och fleecetröja men det var kallt om fingrarna och jag kan ju inte gärna ha vantar på. Nästa gång ska jag ställa ut en kupévärmare. I morgon kanske? Skulle gärna fortsätta idag men jag ska till sjukgymnasten strax och sen när Haqvin kommer från skolan ska vi baka kladdkaka som han ska sälja med skolan imorgon. Pengarna ska gå till Världens Barn. Sen ska det lagas middag och sen är det så klart KÖREN ikväll för det är tisdag! 
 
Tänkte promenera ner på Hammarn först men jag fastnade framför Project Runway så nu hinner jag inte. Jag tar och promenerar till kören ikväll istället, kanske via grisrundan (om jag hinner). För promenera ska jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0