Grön kavaj

Jag har en sak att erkänna: Jag skickade tillbaka den ljusbruna stickade kavajen..... Jag provade den med jeans igår och insåg att den var kortare bak än fram. Inte så klädsamt för min kroppsform. Rumpan sticker ut tillräckligt av sig själv, den behöver inte nån förstärkning i form av kläder som accentuerar den. Nej, den ska inte döljas men den ska framhävas på RÄTT sätt.
 
Det som blev kvar av beställningen sen jag returnerat det som inte passade var ett par jeans åt Herman och ja, hrm........en klänning...... Men jag använder klänning! Nästan varje dag! Lovar!
 
Kan man vara klänningsknarkare?
 
Den gröna manchesterkavajen kom med posten igår. DEN gillar jag! Olivgrön är en av mina favoritfärger. Enkel modell utan krusiduller men man kan behöva en sån ibland också. Se så glatt hon skuttar fram, vår modell!
 
 
Kavajen med knappar och kedjor kom idag. Men den är för liten! Drattans! Står 42 på lappen men den är för trång i ärmarna och över ryggen. Glömde mitt löfte till mig själv om att inte ropa hem nåt utan att veta måtten på plagget.
 
Men snygg är den. Nån som är intresserad av att köpa den? Den är mer grön än brun, vet inte varför den bytte färg när jag fotade den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0