App app app

Det där var väl ingen bra bloggapp. Texten blev centrerad. Bilden fastnade inte. Man kan inte formattera texten alls verkar det som. Inte spara som utkast. Visst, det ska vara enkelt men inte FÖR enkelt. Nej det blir nog till att använda appen i yttersta nödfall.
 
Har jag sagt att jag köpt ny telefon? En Samsung Galaxy S2 blev det. Större än min lilla Xperia Mini pro. Större skärm så jag slipper få ont i huvudet när jag ska läsa på den. Men jag saknar tangentbordet lite.
 
Däremot knäpper den mycket bättre kort än gamla mobilen. Eller är det för att jag har större skärm och Instagram? Så här såg det ut i morse när vi åkte nerför Pålgårdsbacken. Var tvungen att stanna till en minut och fota. 
 
 
Nåt annat som funkar på nya telefonen är Ruzzle och Draw something. Vill ni spela så heter jag "qvasthilda", precis som på Wordfeud. Fast egentligen har jag fullt upp med dom matcher jag har men om ni har tålamod med mig så kan vi köra.
 
Alla andra verkar spela SongPop också men det har jag inte hunnit testa än. Man ska ju göra annat också. Promenera till exempel. Då använder jag Runtastic. Och så kan man lyssna på bok samtidigt som man promenerar. Med telefonen. Eller ännu heller: inspelningar från kören. Då blir det dubbel endorfindos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0