Äntligen fredag

Idag bjöd jag mina kolleger på nybakade scones till fikat. Jag hade ju tänkt baka "riktigt" matbröd kvällen innan men när jag fixat middag, ätit och varit nere på Hammarn och handlat och tankat så var klockan redan åtta och jag hade ingen lust att dra igång nåt stort bak. Jag rörde ihop en dubbel sats av mina specialscones istället.
 
 
Dom var jättegoda! När det var dags för lunch klagade folk på att dom inte var hungriga, hehe.... Själv åt jag lite keso, skinka, rårivna morötter och tomater till lunch så jag hade samma "problem" som dom andra - det rymdes inte mer.
 
Vädret är grått och tråkigt och kallt - igen! Igår sken ju solen så fint, kunde vi inte fått behålla det vädret? Imorgon lovar dom i alla fall sol. Inte varmt men SOL. På en lördag. Tänka sig, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0