Smakråd, tack.

Julgardinerna har kommit! Nästan synd att jag inte får hänga upp dom än. Eller får får jag väl men jag vill nog vänta till första advent i alla fall....
 
Beställde även en tröja och nu måste ni råda mig: Ska jag behålla den eller ska jag skicka tillbaka den? Först när jag såg den i paketet tänkte jag "näää, men var den SÅ rosa, den där vet jag inte.....". Sen provade jag den och då gillade jag den. Färgglad och slinkig och festlig! Sen knäppte jag fredagsfoto och då blev jag tveksam igen. Är det där min stil? Kommer jag att använda den? Ser jag ut som en tant i den? Alltså, vad jag menar är: Försvinner min midja och ser jag fyrkantig ut i den? Ärmarna är lite väl korta men det är ingen tröja man tar på sig för att hålla sig varm.
 
Jag tycker nog att den är ganska läcker ändå.....eller?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är fin i den.Rättare sagt stilig.

2012-11-09 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0