Fredagsmyyyyys!

Idag är det fredag - jajamen! Och strax ska jag till FRISSAN! "Klipp och nåt" står det i hennes bokningsblock. Det kan bli vad som helst det! Men ska vi tro statistiken för dom senaste åren så blir det nåt rött. Och jag tror trenden håller i sig. Rött är rätt. För mig.
 
Sen ska jag jobba hemifrån. Det är skönt. Jag skulle nog inte vilja göra det varje dag men nån gång ibland känns bra. Det är tyst och lugnt och man kan kräma på med den musik man vill, om man vill. När man har fika kan man gå ner och slänga sig i soffan en stund. När man kopplar ner sig från jobbet är man redan hemma! Och man får träffa barnen direkt dom kommer hem från skolan.
 
Efter jobbet ska jag storhandla. Det är kuponger nu igen och så ska jag handla grejer till julbaket. Saffran och socker och choklad och porter och russin etc etc. En rabattkupong på hela köpet har jag också. Det kanske blir som på TV, gratis i slutändan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0