Baksmälla

Vissa dagar behöver man godis. Som idag. Idag är det inte lördag men efter gårdagens tjafs och flök behövs det påfyllning av energi - SNABB energi. Det var halloween igår och det VAR en riktigt skräckdag, passande nog, dock ej på det skämtsamma viset.
 
Tyvärr är det så med den snabba energin att den gärna gör att man är på topp en kort stund och den dyker man. Illamående blir man också. Men jag får ta den smällen sen. Ingen pointsräkning idag heller. Utan dåligt samvete. "Man kan alltid börja om" är mitt motto.
 
Köpte en STOR påse på macken. Dom hade bara stora påsar. Vilka luringar va? Då köper man ju mer godis än om man har små påsar. Köpte skumdödskallar åt barnen för jag tyckte dom var häftiga. Jag vet inte om dom är goda men dom ser roliga ut.
 
Önskar det var fredag så man fick åka hem och ha en hel helg att vila upp sig på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0