Vintern rasat ut

Majbrasan brann, trots blåst. Kändes inte riktigt tryggt men det gick bra. Inga extra bränder, inte hos oss i alla fall.



Första maj spenderades till att börja med i tvättstugan. Äntligen har jag vårstädat där. Så mycket tvättat blev det däremot inte, vi bestämde oss för att åka motorcykel på eftermiddagen. Men först for jag ner för att handla. Där på affärn träffade K. "Är det kör ikväll?" undrade hon som inte var med förra veckan. Jäklar! Det ÄR det ju! Det hade jag glömt eftersom det var helgdag. Vilken tur att jag träffade henne! Så det blev inte mycket mer "nytta" gjord den dagen. Först motorcykeltur till Nyhem och kaffe hos C och sen hem och göra middag och så iväg på kören.

Bara lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0