Qvinnspiration 2012

I lördag var det Qvinnspiration på Älggårdsberget i Bispgården. 5-årsjubileum till och med. Liksom i fjol stod jag och målade en stor tavla tillsammans med besökarna. Eller.....dom modigaste av besökarna kanske man ska säga. "Men, tänk om jag förstör nåt!" Förstör? Näää, det går väl inte att förstöra nåt om man målar tillsammans! Tycker inte jag i alla fall. Det blir som det blir. Det blir det även när jag målar en tavla alldeles ensam. Men sånt är svårt för folk att förstå. Det blir faktiskt inte som jag tänk i huvudet alla gånger för mig heller. Men jag har kul, alla gånger!

Några bilder:

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg tavla ! :)

2012-05-11 @ 11:24:29
URL: http://www,worldofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0